De voordelen van Dry needling

Dry needling Soest

Wij geven een reeks zachte aanrakingbehandelingen om u te helpen de pijn te verlichten en uw mobiliteit te bevorderen.

Dry needling is niet pijnlijk, het is volledig propriety. Het kan een paar sessies duren om de beste resultaten te bereiken. U hoeft geen ontkenning te overwinnen en de behandeling te zien als een heilzame behandeling op zich. Als u eenmaal de voordelen begint te zien, wordt het iets wat u niet kunt negeren. Het is het begin van de ziekte dat ons de gelegenheid geeft om de therapie te evalueren.

De Voordelen

Het pakt de bron van de pijn aan en bevordert de genezing van het getroffen gebied. Het kan ontspanning teweegbrengen waardoor de druk op de aangetaste gewrichten vermindert. Het is ook nuttig bij het verbeteren van de circulatie in het behandelde gebied. Het lichaam begint zich te herstructureren naarmate de behandeling vordert in de richting van het aangetaste gebied. Het stimuleert ook het immuunsysteem om genezing te bevorderen. Dry needling is niet invasief en de patiënt hoeft er dus niet ziek van te worden. De behandeling is volkomen veilig en heeft geen bijwerkingen. Het kan de bloedcirculatie blijvend verbeteren en de pijn verlichten.

Wie kan baat hebben bij dry needling? Mensen van alle leeftijden kunnen baat hebben bij deze behandeling. Kinderen en ouderen kunnen deze behandelingen ondergaan. De voordelen zijn afhankelijk van het behandelplan en van de leeftijd van de patiënt.

Hoe bereid je je voor op dry needling?

Breng na het reinigen twee tot drie druppels AHA lippenbalsem aan op de behandelde zone.

Wat is AHA Lippenbalsem? AHA Lippenbalsem is lippenbalsem met vochtinbrengende bestanddelen zoals Serumsays Gynecare orolescentsara. Het heeft een zonnefilter, dat de schadelijke UV-stralen filtert die de huid aantasten, en is niet-comedogeen. Het is verkrijgbaar in vier basiskleuren.

Rugklachten Soest
Fysiotherapie Soest